textmenu="return false">

Snart!!

Ja snart borde svärfar komma! :)
Men man vet aldrig när han kan dyka upp! :P hahah
För jag sa visserligen att jag måste vara i Norrtälje senast 6 i kväll :P
hahah bara för då stänger ju alla affärer nere på stan! 
Men han sa runt 11 och sen vart de 9 :P
så jag vet inte när han dyker upp! :)
Men jag e iaf uppe och har precis ätit frukost och eldat! Så jag e klar för att åka!

Och de gick faktiskt bra att sova utan vovven i natt :) Fast jag klarar mig INTE utan henne en natt till!!!
För jag var så j'vla trött igår så jag somna på en gång och vakna nu halv 10!  :S
Jag fattar inte varför jag e så trött..
Är det bara för att allt börjar bli så tungt och jobbigt kanske?!?
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken dag är det beräknat för dig?

För mig är det beräknat 23 februari.. :)

Så inte så jätte långt kvar nu.. :) Skönt

2010-01-15 @ 10:27:39
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är också jättetrött nu för tiden. Tror det är en himla kraftansträngning att gå och släpa på jättemagen.

Ja fötterna ser ut som fotbollar på kvällen och fingrarna börjar likna grillkorvar. Inte alls bekvämt.

2010-01-15 @ 10:32:22
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback