textmenu="return false">

Fredag =D

Jag har inte suttit vid datan nu när jag vart hos mamma och pappa!

Torsdag:
Men i tordags iaf så gick jag upp halv 9 ojojo... :) Åkte till Rimbo halv 10 med syrran sen hem igen och vänta tills Amanda slutat skolan halv 1, då åkte vi in till Norrtälje och lämna Petra i skolan hon börja sent! Sen åkte vi 3 till farmor & Farfar vi fika och så tvätta jag Johns täcke och kuddar där i torktumlarn! Sen åkte vi å handla en massa medans vi vänta på tvätten! Jag köpte nya gardiner till både köket och vardagsrummet här hemma! Det blev skit snyggt faktiskt!!! Och nya mattor till vardagsrummet och köket, och en dörrmatta!  Så köpte vi en ny tvättställning oxå! så nu har jag shoppat nytt :P  sen på vägen hem åkte vi till farmor igen och hämta sakerna :P  och när vi kom hem till mamma igen så åt vi bara midda och så hade ju så klart min lilla plutt kommit =D sen efter middan skulle vi ju bara lägga oss å och titta på Robert gustafsson filmen MEN somna :/ typ direkt när filmen kom på, Så vid halv 9 vakna jag igen :/ hade ju missat halva Mammas pojkar ju :/  så kolla på de me mor och syster och sen kolla vi på lyxfällan, medans Jompa fortfarande sov! Sen klockan 23 så gick jag och la mig igen brevid plutten! Han vakna och jag kunde inte somna så vi kolla på film!


Fredag:
Idag gick jag åt frukost halv 10 när mormor kom och fika :) Sen klockan 10 så gick jag och la mig igen med alla hundarna på täcket :P heheh sen vakna jag 11.40 igen.. Då åkte vi till mormor och morfar och fika! Sen hämta Amanda på skolan!  Sen så åkte vi 3 eller 4 för Rinjah var ju oxå med :) Så åkte vi alla hem till mig & Jompa! Mamma hjälpte mig hänga upp nya gardinerna och jag damsög och tvätta golven och damma! Sen så laga vi brokoligratäng och köttbullar till midda! Mamma och Amanda stanna kvar på midda! 
Senare nu i kväll så var jag och älsklingen ner till ICA och köpte godis så nu ikväll så har vi suttit i soffan och myst med massa ljus och godis! Och skrivit ner det vi behöver köpa tills lill tjejen kommer! :)







                                                     

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad sugen jag blir på att flytta hemifrån med min pojkvän nu när jag läser hur du handlar nya gardiner och allt sånt :P

2009-10-23 @ 23:44:34
URL: http://idarosman.blogg.se/
Postat av: frida frigren

goooooodiiiiiiiiiiiiiiis :D <33

2009-10-28 @ 18:03:39
URL: http://allasalfons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback