textmenu="return false">

Allt färdig in för nyår!

Nu har vi fixat allt till nyårsafton :)
Det blir förrätt sen plankstek och sen efterrätt :)

Vi blir en del som ska äta och ha kul här hos oss på nyårsafton! :)
Vi kommer vara 9 stycken!


Vi som kommer vara här hos oss är:

Jag
John
Johan
Cristian
Erika
Malin
Patrik
Tommy
Jocke
______________________________________________________________________

Älsklingen ska fixa hål på sjön, så vi kan bada isvak och basta på nyår!
Så de blir nog skoj!
Alla ska dricka och jag får gå och städa efter alla här! xD haha Kuuul! :)
Sen får vi se hur många som sover kvar också!
vi har bara en bäddsoffa och inga extra sängar/madrasser :/ så folket får sova på golvet! eller så fixar jag de på ett annat sätt ;)

Hörs i morgon! ;)
För nu måste jag sova!
för i morgon klockan 7 ska älsklingen och jag in till Stockholm! xD

Kommentarer
Postat av: anna

jag har ju min säng också, follket kan sova där med om det är så:):) ha det så bra!!!

2009-12-30 @ 11:10:30
Postat av: Tova

Åhh låter som en härlig nyårsplan!! :)



Japp det är vårt första barn, oerhört spännande!

Ah, Julia var riktigt fint ju! jag tycker det är mycket lättare med tjejnamn, men nu är det ju alltså pojknamn som gäller för oss ;)

Kan lägga till dig i min BF-lista för gravida om du vill, kan ju vara skoj att följa andra på vägen ;D

kramar

2009-12-30 @ 14:43:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback