textmenu="return false">

Onsdag

Julia ligger ute i vagnen och sover! Så härligt =)
Vi vakna 9 i morse och då var de bara äta frukost sen ner till Rimbo för att ta nya prover på mig!!!
Dom jag tog för två veckor sen såg inte bra ut :S
Så behöver ta mera! Men ska dit i morgon igen och se!! :/

Ikväll blir det nog bara äta midda sen fara till Edsbro för att se lille syrran ha nån musikal!
Julia och John får stanna hemma :P

Jag håller på att tvätta här för fullt!

Julia och jag var till korna här borta och titta! Julia bara älskar djur!!
Igår cyckla vi 1mil för att kolla på en massa får, kor, hästar och höns =)
Så ikväll får nog älsklingen ta samma runda igen fast själv ;) Haha
Han hade ont i rumpan i dag ;P hahah Blir så när man har för liten sadel ;P hahah


Nu medans Julia sover ska jag föra över bilderna från kameran så ni ska få se lite va vi gjort :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå för prover? :/

2011-05-11 @ 13:29:18
Postat av: Lillasyster Amanda<3!!!

Musikalen heter VARMISAR OCH KALLA KORAR!!!!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 17:22:19



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback