textmenu="return false">

Måndag!

I dag vakna Julia och jag halv 11 =) skönt var det! :)
Hon somna 21.30 igår kväll så hon sov väldigt länge! :)
Vid 11 gick vi upp och åt frukost, och Julia vill inte äta sin gröt längre!!! hon ska bara ha mackor och rån! :)

Teletubbies
har gått varm här i DVD på dan!!
Vi har redan sätt den 2 gånger idag! Julia är helt tokig i dom.
Hon sitter så stilla på mattan och tittar o äter majskrokar! :)



P.s Vi får passa på att titta på dom på dagarna då John är borta, för John tycker inte alls om dom.. Hahah
han tycker dom är ett gäng knarkande dockor!! Hahah D.s


Julia soma precis i sängen!
Så jag ska sitta och titta efter en ny tvätt maskin =)
Den nya ska nog vara svart och stor tror jag :) Då kommer den passa in bra i nya badrummet sen!
Måste köpa ny, för den gammla har gått sönder! Det var ju på tiden :P haha den e ju sååå jävla liten!!!
Den startar o allt men den går inte själv till sjölning och allt den ska.. Jag måste själv stå och flytta ratten till sjölning efter ett tag och allt! :S Sjukt knäpp!! 1 maskin ska ta 1timme men innan vi såg att den inte längre rörde sig så tog det 5timmar!! hahah
Min mamma har fått tagit hem våran smuts tvätt nu! Så vi måste köpa ny snarast! :)
Det är kul, med lite nytt! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du shaken och vad kostade det? kan du svara på det här på bloggen?:)

2011-02-21 @ 20:27:57
Postat av: Lilasyster Amanda<3!!!

Va guligt!!

2011-02-21 @ 21:43:00



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback