textmenu="return false">

Fredagsmys!

Senare i dag ska vi bada den lilla för första gången =)
Hoppas hon tycker om det! Och det tror jag :)
Idag har vi inte vart ute heller :/ Det regnar så pass här!
inte kul att sitta in hela dan, menmen!!  I morgon ska vi nog till Uppsala och köpa lite nya hyllor!  :)

Nu ska jag gå och mysa lite med prinsessan :) Hon e vaken, hon ligger och tittar runt lite :)

Ja juste, jag har gått ner 10kg på en vecka =D Så nu e det bara 7kg kvar =D
Sen e jag nere igen på min inskrivnings vikt :)
*stolt*
Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt tjejen =)

Trevligt.. Kram

2010-03-19 @ 19:46:16
URL: http://lillakortalena.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Hur har du gjort för att gå ned så mycket?? Hjälp mig! hihihi jag ska ned typ 10 kg bara men är så jäkla svårt tycker jag. :(



Hon är för söt eran dotter. Ååååh vi måste ses snart & börja umgås. :D

2010-03-21 @ 22:25:31
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback