textmenu="return false">

7 Dagar kvar<3

Jag vill inte........
Jag är hur täppt i näsan som helst, jag vill inte bli förskyld NU!!!  Jag har ont i huvudet!!! 
 Jag sov bara 2 timmar i natt!  Jag vaknar minst 1 gång i timmen då jag sover!  Täcket och kudden och lackanet e helt genom blöta när jag vaknar om nätterna!!!!   Fast jag inte alls känner av att jag svättas eller e varm! Och det e ju inte alls varmt för jag fryser ju som en tok så måste verkligen vika täcket fint runt mig så det inte kommer in kallluft!  
Och de jobbigaste e när man väl vaknar till så måste jag känna efter och kolla så inte vattnet gått :S Jag vet inte varför!

Och jag VILL INTE bli förskyld!!!!!


Det e ju hur fint väder som helst ju!-19 har vi just nu!
Jag vill gå ut men jag orkar/vill inte vara ute själv!
Det e bara jag här ute i skogen i dag, så måste ta det lungt så inget sätter igång :)
För gör det de så har jag bara hunden till hjälp =)


Ja juste, jag skrev ju igår att min lilla vovve inte skakat på 3 dagar :)
Och säkert bara för att jag skrev det så börja hon skaka i går kväll igen :'(

Idag är det bara 1 vecka kvar till till beräknat =D

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag hoppas du slipper bli förkyld!

Jag är jätteförkyld och har ingen aning om hur jag ska orka klämma ut en bebis om bara en vecka. Det är smått så man hoppas man går över tiden, bara för att hinna bli frisk.

2010-02-22 @ 13:02:53
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Äsch, hunden kan säkert förlösa dig;) Haha

2010-02-22 @ 15:31:03
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback