textmenu="return false">

Lördag!

Igår vart det lite bråttom att fly Rånäs!!
Julia och jag var hemma runt 15.30 från Thun´s!
 Och Hann bara packa upp de vi köpt och så, Sen kom John hem runt 16.15 helt kritvit i ansiktet och går in på toan och spyr!
Då for Julia och jag på en gång till Julia´s gammel mormor och gammel morfar för att Julia och jag skulle få äta midda där och sen hem till mina föräldrar och sova där!!
Vill verkligen inte bli magsjuk nu! Och speciellt inte se Julia sjuk...

Men John gick och la sig direkt och sov! Men mådde han bra igen, bara ont i huvudet och åt mat!
 Och idag så har han vart i full fart iaf :S Bara spydde 1 gång igår när han kom hem!!
Så det var ingen magsjuka, Julia och jag är hemma i Rånäs igen!
John åt en räckmacka från OKQ8 i Rimbo i går på jobbet! Så var tydligen den som inte var så jätte bra!
Menmen!! Så det var ingen fara iaf ;)

Nu ska vi snart ner och handla lite till middan ikväll! Då blir det tacos och godismys framför tven =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback