textmenu="return false">

Tisdag!

Igår sov inte Julia midda!!!
 Vilket blev att hon satt och halv sov vid middan och sen vart hon ju så klart jätte pigg när man borstat tänderna och bytt blöja! haha
 Men hon somna iaf 19.57 :) Och vakna nu 9.06 =) Hur skönt som helst!
 Jag som trodde hon skulle vakna vid 6 och skulle upp :P

Men nu är hon iaf igång! :)
Blir lunch om en timme sen ska jag lägga henne, för idag ska hon sova midda.. :)

I morgon blir det BVC och jag ska visa upp mina armhålor :/ :P
För jag har fått en jävla stor röd blaffa på ena och den andra börjar oxå bli stor..
 OCH dom kliar så till och med John blir galen på hur jag sitter och river :P hahah
Har ju användt J´s deo ett tag så tror de är det som är felet, lr så kan de ju vara graviditeten!
För sån hade jag när jag vänta Julia fast på revbenet!! Men det går bort med lite savla..
 

Vad ska man göra i dag då? Hmmm...
Vi får väl gå ut här i skogen och passa oss för jaktgubbarna!! :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att du skriver lite igen :)

2011-10-11 @ 22:01:14



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback