textmenu="return false">

Onsdag!

God morgon?! :P Nej, Men för julia och mig är det morgon ;)
För Julia bestämde sig för att vakna 10.48 i dag! Helt sjukt!!!
Visst hon vakna till typ 5 minuter när John åkte vid 6 tiden! Men de gör inge om man får sova så här länge ;)
 Fast lite jobbig är det, när jag bara vänder på mig eller vaknar till lite behöver jag gå på toan.. Jobbig att vara gravid ;P

Idag ska Julia och jag bara städa här!! Fy f*n så tråkigt!!
I morgon har dom besiktning av huset, Hoppas dom hittar alla fel bara!
Annars får dom nog byta besiktnings man ;)

Dom har fått detta hus sålt nu, till en dam med massa geter :P
Så hon har lite bråttom med att göra hela denna tomt till en hage till dem :P haha
Så snart spriger det massa geter här :)
Hur gulligt som helst, Julia kommer ju hänga här jämt  ;) OCH rinjah kasnke? Vem vet ;) hahah


(Emelie, jag svara på din kommentar där du la din ;) )

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback