textmenu="return false">

Tisdag!

Jag lever fortfarande!! Så ni vet!
 Och NEJ jag har inte född nå barn än!! Det är 4 dagar kvar till beräknat och det e ju bra de att det är nära nu iaf.

Idag trodde jag där i mot jag skulle ta livet av mig själv..
Fy fan vart fick jag iden ifrån lixom?
Jag stod på alla fyra och skrubba klinkers golvet i köket (Det är rätt stort) med trassel.. Asså jag var ju helt slut, jag kom ju knappt upp där ifrån. Jisses.. Höggravid och tung som man är!! Nej fy jag gör det inte igen innan fl!
Igår måla jag iaf listerna så dom e klara och skura golven! De var en bättre ide, bättre höjd dessutom! :)


För er som inte vet va trassel är!!!




Julia ligger och sover, jag tvättar och har precis skrivit en matlista :)

Kommentarer
Postat av: molly

hej där!

har en aktuell fototävling på min blogg just nu.

är du intresserad?

kolla in min blogg då!

kram!

2011-12-01 @ 12:44:02
URL: http://heyreality.blogg.se/
Postat av: Linn

Godmorgon,

ville bara titta in & önska dig en fin helg!

2011-12-02 @ 08:25:15
URL: http://nattstad.se/linnhahne



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback