textmenu="return false">

Onsdag!

Vi har fullt upp Julia och jag ;) 
fast i dag är vi bara hemma och tar det lungt eller vi städar och tvättar!! :)
Just nu sitter vi och äter lunch. Sen ska vi nog sova en stund! Julia verkar trött idag, fast vi vakna 9.42 :P


I morgon ska vi till Vallentuna till min moster :)
 Sen vidare till Barkaby och gå på IKEA och äta lunch där på resturangen där min kusin jobbar :)
Kanske blir det bebis efter de? :P Kan ju hoppas!!
Bara 17 dagar kvar.. Fast enligt mig bara 1 vecka kvar xD
BB väskan är iaf packad nu.. Men bara bebiskläderna!!! Så måste packa våra snart också..
Jag har packat neutrala klädfärger, eftersom vi inte vet vad det blir!
MEN jag gömde ett par jätte små söta rosa hello kitty strumpbyxor längst ner i väskan, IFALL om det blir en flicka ;)
Men bara för att jag la i dem så kommer det säkert ut en pojke ;)
Späääännande♥ Jag är såå nyfiken just nu så jag spricker!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback