textmenu="return false">

Lördag

Det är bara jag vaken.. Och klockan är 9.25 !!!
Jag kan verkligen inte sova längre.. Somnar jätte sent på kvällen/natten, jag vaknar bara jag rör mig och bara jag som vaknar tidigt!! Inte kul....
Nu kan bebisen få komma ut så jag också kan få sova en normal natt igen.

Vid 11 kommer min moster ju!
Men vid 12 ska jag och Petra till Roberts grav och tända ljus och lägga ett hjärta där!
Ni kan få se va jag menar sen i kväll!

Tänk att han var borta 7månader & 5dagar redan..
Sjukt..
Och jag tror jag börjat fatta det nu att du faktiskt är borta, jag har inte tänkt på det på samma vis förr!
Jag har inte velat fatta det innan..

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback