textmenu="return false">

Alla hellgonas dag

Vi var ju som sagt till Roberts grav tidigare i dag.

Och jag kan verkligen inte förstå att han är borta?!
Fast än det har gått 7 månader... Jag kommer nog aldrig riktigt förstå..

Det starkaste jag kommer ihåg är att du skrev på MSN till mig och fråga om jag minns dig??
Jag svara direkt e du helt galen eller? Klart jag gör.! Jag skulle känna igen dig direkt hur du än ser ut nu!
Du skrev att du skulle komma och hälsa på mig där jag bor nu i Rånäs och få träffa Julia.
Men du skrev att du skulle komma när du kände dig pigg..

Du vart frisk, men så bara två veckor innan du dog så fick du feber och vart liggandes på sjukhuset.
Jag åt lunch med din syster bara 2 dagar innan du somna in och hon sa att du började bli bättre och hoppades att du snart skulle få komma hem.
Jag sa att jag och Julia skulle komma och hälsa på dig där du då låg, du sa avdelnig och ALLT.. 
Men jag vågade inte riktigt eftersom e bara Julia lite snorig så blir du jätte sjuk. Så jag våga aldrig..
Jag ångrar de...
Nu är det försent.


















Kommentarer
Postat av: Petra

Han är våran ängel!<3

2011-11-05 @ 16:42:00
URL: http://enbartpetra.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback