textmenu="return false">

Tisdag

God morgon!
Igår jobba jag 13-21.15, syrran passa Julia!
När jag kom hem var det mörkt i huset och jag hörde en liten fröken tog grina!
Hon låg med ansiktet ner i täcket, jag smög in och klappa på henne på handen och hon titta upp, hon fick världens leende och sen så fick inte jag gå själv någonstans utan henne :) Hon låg bara och skratta och ville kramas o pussas! ♥Mammas flicka

Idag blir det lunch med John, sen halv 3 kommer min mamma hit och hjälper mig att städa de hära huset..
För i helgen är det visning och vi åker på fredag och kommer hem på söndag! =) Så måste hinna nu på tis, ons, tors! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad underbart att hon blevså glad när du kom hem! :)

Lycka till med städningen!

2011-05-18 @ 14:18:20
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback