textmenu="return false">

Onsdag!

Gud va svetten rinner!!!
Jag dammsuger och plockar o plockar o dammar!!! Åhhh!!
Gud så många fotografier vi har uppe på väggarna egentligen :) Sjukt!
Det e såå tomt nu på väggarna, när jag lagt undan dom! :)
Snart kommer mäklaren och tar foton på huset!
Sen behöver jag inte stressa mera :P

Julia river ju självklart ner allt jag plockar upp!! :) Duktig hon!

Efter mäklarn vart hit då blir det att åka ner till jobbet och hämta schemat :)


I morgon vet jag inte om det blir NT lr inte, får se!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag åker inte till NT imorgon. Ska vara hos BVC klockan tre. Tänkte bara tala om de :p hoppas allt är bra med er iallafall :))




Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback