textmenu="return false">

Less på skiten...

Idag har vi bara vart ute och gått en gång!! Måste väl gå snart igen, så Julia får sova!
Direkt när vi kom in så stack John till sin pappa och kakla, Han e sin fars slav!!!! Bara för att han e snickare..
John har fått göra ALLT i hans nya hus!!! Jag har fått göra ALLT i hans gammla hus (Inte målat taken)...
Jag har fått rensa allt i rummen efter hans gammla saker som ska slängas o sparas :S  OCH efter hans syster!!!
Förra helgen bestämde jag mig helt och håller för att bara skita i de och INTE rensa efter dom!!
Så ska få se hur lång tid det tar nu och få det tomt... (Har inte hänt nått den här vecka iaf :S)
Jag ska iaf inte ner dit igen!! Är sååå trött på skiten..
Ska jag nån gång flytta från denna kalla stuga så ska JAG och JULIA flytta någon annan stans än här i Rånäs!
Så är det bara! John kan få bo där med sin far..
Kommer inte klara av att bo tillsammans med Johns pappa, bara för att han inte klarar av att vara ensam!!!
Det kommer ju vara livat på gården redan klockan 7 på morgorna varenda dag för att han ska starta sin mortorsåg och 4-hjuling och traktor!! aldrig!!!
Han kommer ju även sitta inne hos oss hela tiden efter sitt jobb, Kul.. För det gör han redan, han kommer men säger inget viktigt iaf :S

Aja nu ska jag gå ut med Julia orkar inte tänka på det längre!! Ska leta hus sen!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sånt där är jobbigt!! Hoppas allt löser sig... Puss på dig! :)

2011-05-15 @ 15:13:02
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Izabella

Men Madde!! Åh!! Tänker på Dig!! Kramar!!

2011-05-15 @ 20:07:05
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback