textmenu="return false">

Fredagen den 13!!

Idag var jag upp 5.45 :O Så tidigt har jag nog inte gått upp på år och dar!!! :S
Sjukt pigg jag var iaf hela dan!
Eller var lite trött mellan 14-15 :)
Men John kom hem 15.20 idag =)
Så fick vila om jag ville men det orka ja inte ;P
Då kan jag inte sova nu i kväll :)
Det var iaf jäääätte roligt att jobba i dag :) Kommer verkligen trivas där i sommar =)
Så det är bra det iaf =)
Men sakna Julia nå sjukt mycket♥

Maten tar tid här i kväll :S ;P Hahah
Men John och Julia står ute och grillar nu och potatisgratänggen står i ugnen =) Så snart så, MUMS!

I morgon blir det både 25 års & 22 års kalas Hos Fabian=)



Kommentarer
Postat av: Izabella

Är faktiskt mitt hem också ;p

2011-05-13 @ 22:39:52
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback