textmenu="return false">

Onsdag kväll!

Igår så var jag, Sara och Linneá till Täby centrum :)
Julia var här hemma med sin far!
Julia sov heeeela dan med 39 graders feber!
Och John låg i soffan med förskyldning! :/
Han har vart hemma nu 3 dagar från jobbet! Och blir nog hemma i morgon oxå!

Idag så var jag och mina systrar till Stockholm för att P och jag skulle till tandläkaren :S
Hela dan går åt att vara i stan bara för att dra åt tandställningen som tar 2minuter!
Julia var hemma med John idag oxå, men idag så mår hon bättre ingen feber och sovit som vanliga rutinerna på dan :)
Men hon e fortfarande svullen i kinderna.. menmen.. Det kan ta från 7 dagar till 30 dagar att det försvinner!!

Mina två små systrar är här, dom ska sova här!
Dom ska passa Julia i morgon när jag ska storstäda! :) Jippi, så roligt =)
Men John sa nyss att han oxå ska vara hemma i morgon också, för han känner sig inte riktigt 100 än! Plutt


John har rakat min syster!
(Fast den var förra veckan)

Kommentarer
Postat av: Kajsa- mamma till Melvin

Okej, ja det är svårt att komma iväg när det är sjukstuga.. Vad är det för fel på Julas kinder:/??



Ja, det gör vi säkert:)

2011-03-03 @ 15:03:52
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Amanda<3!!!

2011-03-06 @ 18:13:22



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback