textmenu="return false">

Helgen!

I lördags var vi hos Johns pappa precis hela dan.
Jag bjöd över oss själva på midda där :P haha
Eftersom vi var där från vi vakna på morgonen till 21 på kvällen så bjöd han oxå på lunch. :)
Var och köpte pizza och vid 20 blev det biffar me pommes och bea!
Sen vart det fika och kolla på tv :)

Jag hämta också syrran!
Så hon sov här lördag till söndag.

I går åkte John, jag, Julia, Petra och Julia´s farfar till Uppsala!
Var in på IKEA för att det fattades en skåplucka som var slut sist och massa handtag!
Sen köpte Stickan kakel oxå! så snart är hela köket färdigt! :)


___________

Jag ska lägga upp bilder snart  och visa er va jag köpte på Thuns i fredags! =)


Kommentarer
Postat av: MiCKiS

verkar som du haft en mysig helg!

fiiin header förresten :) :)

2011-03-21 @ 11:03:27
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Nina

Fin blogg! :)

2011-03-21 @ 11:03:47
URL: http://ninakauppila.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback