textmenu="return false">

2 veckor..

I dag börja jag och Sara med shakarna igen =)

Det känns både jobbigt och skönt måste jag säga! :)

Men jag ska också börja gymma igen, Jag har vart jätte dålig på den fronten nu! Har inte gymmat sen innan Alla ♥ dag! Och det är 1 månad sen precis idag! :/

Men jag började iaf med shakarna 1 februari och sluta den 16 feb och gick ner -6kg då! :)
Men nu har jag iaf gått ner -8.7kg på 1månad & 14 dagar!!
Och jag kan lova att jag bara ätit onyttigt och en massa godis o läsk iaf =D Men det har gått bra :D

1 Feb till 14 Mars:
Magen: -16cm
Låret: -5.5 cm
Rumpan: -13.5cm
Vikt: - 8.7kg

Målet är att gå ner -14kg till!!!

Men det klarar jag =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är lite rädd att det kan bli äckligt varmt att vara höggravid över sommaren. Som man svettades sist i februari, tänk vad man ska svettas i Augusti :P.

Jag är också lite rädd för en ny förlossning, min förra tog ju bara 5 timmar å dom säger att nummer 2 tar ungefär halva tiden...och jag har 1 timmes restid till sjukhuset. Hoppas verkligen inte på att få en unge i bilen :P

Haha, jag har funderat alldeles för mycket, jag märker ju det :P.

Kramar

2011-03-14 @ 15:04:21
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback