textmenu="return false">

Tordag!

Vad veckorna går fort!!! :O
Men det är bra det, då börjar jag jobba snart ;P Och John är ledig :)
Han jobbar bara 2 veckor till xD
Sen är han ledig till den 12 september..
Så skönt, åh vad vi ska hitta på en massa skoj i sommar ;)

Idag är vi bara hemma..
Plockat, lekt, tvättat, ätit, hängt tvätt, dammsugit, vikt tvätt, plaskat i baljan, ätit igen.. Nu sover hon!! =)

Jag vet inte alls vad vi ska ta och äta till middag idag?? :/
Tips??


Juste igår, då var Linneá, syrran A och Julia , jag till Täby C =)
Jag köpte en tunika och 2 par örhängen =)
Sen vart de också en tripp till Norrtälje och fira Julia´s gudmor som fyllt 19 =) Åt goda snittar och tårtor.
Sen fick jag uppdraget att slingra T hår också!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar medans fröken sover ;)





Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback