textmenu="return false">

Söndag!

Idag sov vi länge alla tre!
Jag vakna lite innan halv 10 och Julia vakna 9.33 :) Hur skönt som helst! Men det är såå varmt i sovrummet bara, fast vi har fönstret öppet helt, Fast vi har ju sol hela morgonen/dagen i sovrummet ;P

Igår kväll titta jag på en film som var jätte bra, dock fick jag se den själv ;P
Eftersom gubben surfa på mobilen och Julia somna lite innan halv 10.

Idag har vi vart i Norrtälje, har bara handlat lite!
Köpte nya skor till Julia och mig också! :)
Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

ja riktigt varmt nu. Men man ska inte klaga.

Får ta en filmkväll någon dag om du har lust ?

2011-06-14 @ 00:09:18
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback