textmenu="return false">

Söndag!

Kom precis hem från ett 20års firande hos Bella=)

John starta precis grillen, Julia ligger och sover!!!
Jag är såå trött fast jag sover hela nätter och länge på morgonen :P Fast i dag har jag faktiskt inte hunnit sova midda heller! och inte tänker jag göra det nu heller :)
Jaja så är det att vara gravid!! =) Underbart♥

Jag lääängtar så tills sommaren är över och hösten också faktiskt!!!
Jag vill ha VINTER NU!!!!
Jag vill har den lille NU ,här...
Så jag kan få se hur h*n ser ut om h*n är lik sin syster?!
Eller vad det är för nån som gömmer dig där inne i magen :D

Nej nu ska jag läsa litte bloggar och på familjeliv ;)
Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo det är klart att vi ska ha det :) men jag har inte skrivit upp de sakerna som vi redan har eller vet att vi kommer att få låna :)

2011-07-06 @ 11:01:53
URL: http://lisacaroline.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback