textmenu="return false">

1 av 4

Idag har jag jobbat!!!
Fy så jag mådde dåligt fram till 9 tiden.. Fyfan!!!
Svetten rann, spyan satt i halsen, Hjärtat slog 180... Hemskt att vara gravid ibland!!
Men sen bara helt plötsligt försvann det!! :S Och jag kunde börja jobba ordentligt..

Kom hem lite innan halv 1, då var det bara äta lunch va med Julia och sen la jag mig i sängen och slockna på 2röda..
Vakna nyss av att jag hör John sitta vid köksbordet och skäller ut sin far!!!!
Jaja :)

Jag vill gå på bilbingo idag i Hallstavik (Vi var på bilbingo igår och John vann 1000kr :) :P Men det får jag nog ta och strunta i, för jag är inte hemma förens vid 23 tiden i kväll då. Och det blir för sent, ska upp tidigt i morgon igen och jobba 7.15-12.00!


Nej nu ni, Ska jag gå ut till mina ♥ som leker där ute på altan med vattenballonger :)


Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag var faktiskt på bilbingo i hallsta igår, åkte hem med 2000 kr :) de va nice :)

2011-07-29 @ 18:00:48



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback