textmenu="return false">

Tisdag och helgen!

Jag har en ny vaken flicka i knät!
Hon sov i sin egna säng  1 timme! :)
Medans hon sov så bakade jag hallongrottor! :) Så det luktar såå gott här inne nu  :P
I morgon kommer förhoppningsvis Sara och Linneá hit! :)

I  fredags:
Åkte Julia och jag 7 bussen till Norrtälje för att vara med Sara och Alicia! :)
Det var hur mysigt som helst och barnen hade skoj :)
Vi fika några gånger, åt lunch, mata barn, lekte, Var till Flygis o handla, barnen sov, kolla på film, var ner på stan OCH prata en massssa!!! =)
Sen tog Julia och jag halv 5 bussen hem till Rimbo igen! :) En rolig fredag helt enkelt! =)

I lördags:
Älsklingen och jag fira 2år tillsammans<3
Min mamma och syster kom runt 15 tiden och passa Julia medans Vi två åkte till Täby c och åt jätte god midda på Tegel! :) Sen var det bio, Ängla gård tredje gången gilt!
Den var bra och man fick skratta några gånger :) haha
Vid halv 10 kom vi hem då var det bara städa lite sen hoppa i säng :)

I söndags:
Åkte vi till Vallentuna till min moster med familj!
Vi åt tårta och prata en massa och kolla film med kusinerna! :)
På vägen hem så åkte vi till Arninge gick i några affärer sen vidare till Rimbo för att tippa av mig, Julia och Petra! Vi tog bussen till Edsbro. Så Julia och jag sov där natten mellan söndag och måndag!
Älsklingen fick sova själv stackarn :( 6 natten på våra 2 år tillsammans som vi sover utan varann!

I måndags:
Åkte Petra, Julia och jag till Stockholm för att båda vi skulle till tandläkaren!!!
HARAR ATT HA DET I STOCKHOLM!!! 1gång i månaden också!!!
Petra hade tid 11:45, jag 15:00...
Så vi gick runt Stockholm hela dan igår! :) Sen var det bara hem o städa o lägga sig :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var verkligenven rolig och mysig dag :) !! Är det okej att jag lägger upp den där söta bilden på Julia och alicia, gullungar :) ?? Hoppas vi kan ses snart igen =) kram från oss

2011-01-19 @ 09:04:39
URL: http://smultronmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Madde! Cambridge heter det. Och finns att köpa på Stockholmsvägen i Norrtälje. Det är framtaget på Karolinska sjukhuset, därför en säker metod att gå ner i vikt. Kolla hemsidan. www.cambridgekuren.se Kram!

2011-01-31 @ 08:36:21
URL: http://deede.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback