textmenu="return false">

Onsdag!

Vi gör inget rolig här på dagarna!! :) vi bara äter sover och leker! :)
Julia vakna runt halv 11 i morse så jag fick iaf sovmorgon :) Skönt! :)

Vi kom upp vid 11 då vart det en sen frukost! Så snart ska Julia sova igen sen blir det lunch runt halv 3!

Julia har blivit så mysig på senare dar!! Hon lägger sitt ansikte mot min kind o klappar så fint på mitt hår :)
Åhh bebis<3

Julia går nog snart xD För nu har hon också lärt sig ställa sig upp utan stöd :) Sen står hon upp i ca 2 min själv utan att hålla i sig lr vi håller i henne :) Men hon  vågar inte riktigt ta några steg hon sätter sig på rumpan hela tiden! :/ :)

Fy fan vad det snöar ute!!! idag stannar Julia och jag inne! ;P

Nu ska jag gå!!  Julia går runt vardagsrumsbordet, runt runt runt.. flera varv hela tiden :P
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback