textmenu="return false">

År 2011!!

Ja, nu har det snart gått 1 hel vecka på den nya året! :)
Och jag har inte hunnit sitta vid datan förens nu! :/ :)

Vi har haft fullt upp hela veckan! Älsklingen har/är ledig fram tills på måndag!

Vi har vart och flängt hela dagarna, vi har vart i Uppsala, Thuns, Täby c, Jag har gymmat, träffat kusiner, vart på massage, sovit i Edsbro, haft båda syskonen här o sovit i 4nätter och byggt på det nya boendet!
Ja, det är det vi har hunnit med på dom hära 6 dagarna! :) och lite mer!

Julia sover!! :)  Så nu ska jag gå och sätta mig i soffan och ta en kopp kaffe med min darling! Vi hörs!

Våran lilla flicka som blir 10 hela månader i över morgon<3

Mamma & Pappa älskar diig Julia<3<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du berätta lite mer om erat liv? hur ni bor? ska ni flytta? isf var? Vad jobbar john med? är du mamma ledig eller arbetslös?

sen lite nyfiken, i sista inlägget nu skrev du att du ammar julia fortfarande, och jag som ska bli mamma om ca 10 veckor är lite nyfiken på hur länge du tänkt göra det?

Kram

2011-01-08 @ 10:30:15
Postat av: Madde 19 - Mamma till Julia<3

Svar till Anonym : Visst det kan jag göra i nått inlägg nån gång :) Åh va kul Grattis! :) Jag tänkte amma henne högt tills i mars, då hon blir 1 år gammal! :) Sen tycker jag att hon är alldeles för stor för att amma! :)

Har du ingen blogg eller sån?

Kram

2011-01-08 @ 13:41:36
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad söt hon är :) Lika dig är hon också!

2011-01-10 @ 16:37:05
URL: http://helenasworld.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback