textmenu="return false">

Söndag!

Igår var vi ju till Uppsala och köpte en jätte fin tvättmaskin!
jag måste bara lära mig den, hahah


Snygg va? ;)

När vi köpt den så var jag och köpte små saker till kalaset Julia ska ha för sina små kompisar på onsdagen den 9 :)
Sara ringde och fråga om vart till IKEA , och det hade vi inte hunnit med än!
Så dom kom in till Uppsala dom också efter 1 timme :)
Så vi gick på IKEA och City gross tsm :)
IKEA tog de 2 timmar att gå igenom :P haha
Har några mobil bilder på Linneá och Julia inne på IKEA :P hahah
Ska visa er nån annan dag!

John är nere hos sin pappa och lägger klinkers!
Och jag behöver storstäda fast måste ju ha nån här!! För Julia ska bara klättra på mina ben :P haha
i kväll kommer mina föräldrar och vi ska elda massa skit ute då oxå! :)




Kommentarer
Postat av: Kajsa- mamma till Melvin

Hur går det med viktminskningen nu när du slutat m Cambridge? Jag är nämligen lite nervös för hur det ska gå för mig..

2011-02-28 @ 10:47:19
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Lilasyster Amanda<3!!!

FIN!!

2011-03-01 @ 19:50:44
Postat av: Kajsa- mamma till Melvin

Okej. Ja, det kan nog bli så om man bara äter kuren ett kort tag:/ Hoppas och håller tummarna att det kommer gå bra för mig. Men skönt att du inte gått upp iaf.. Men du tränar väl nu? Så det som kommer in gör man säg av med det så är det ju ingen fara:) Ses vi imorgon på f-center?

2011-03-02 @ 18:55:47
URL: http://kajsarosander.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback