textmenu="return false">

Lördag & Söndag

I Lörsdags var Julia med världens bästa barnvakter<3
Hon var hos mina föräldrar hela dagen lång!
Hon kom inte hem förens vid 19tiden på kvällen :)

John, jag och Julia´s farfar (Stickan)
Åkte till kista mässan och gick runt på Äntligen hemma mässan =)
I hopp om att få lite nya inspration till det nya huset :)
P.s vi såg Martin timell och den unga killen Tror han heter Björn i äntligen hemma!! Hih D.s

Vi var också till Kista gallerian för att kolla pressenter till våran prinsessa som snart (om 2 veckor) fyller 1år<3

På kvällen när Julia
kommit hem så var vi och fixa på det nya huset :)
John och jag spackla!
Ja, jag hann spackla lite iaf, tills jag tog Julia då hon hade lessnat att vara hos sin farfar! =)

Sen åt vi midda där och åt ost o kex och vindruvor!

Badrummet!


Vardagsrummet!


Sovrum!


Hallen!


Del av köket!


Köket ska stå!


Hallen till badrummet!


_________________________________________________________________________

I Går var vi med Julia´s farfar till Arninge och köpte golv till alla rum =)
Och jag valde en fondvägg han ska ha i vardagsrummet :P Hahah

Sen åkte vi vidare till Norrtälje till Julia´s gudmor, så dom två fick mysa lite och skrika efter katter! hah det älskar Julia!!!
Var där och lekte och fika och Julia fick kläder och leksaker!
(Det får hon varje gång vi ses :) Det e såå kul)

Sen var vi till Johns pappa och kolla på solsidan och Time out!







Kommentarer
Postat av: Petra

Åh bästa barnvakterna:D där ser man:)

2011-02-21 @ 18:12:17
URL: http://poxx.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

åh det kommer bli fint det. Så mysigt med hus :D

2011-02-22 @ 00:06:04
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback