textmenu="return false">

Lördag!

Igår var vi ju till doktorn!

Julia fick hämta ut 2 krämer på apoteket.
Så nu ska vi smärja kinderna! Han sa minst 7 dagar skulle det ta för att det var borta! :)
Skönt!

Sen var ju jag oxå dit! fan!!
Han sa: oj vad svullna halsmandlar!
Tog prover...
Sen så!!
Nej du har en rejäl virus så du behöver inte antibiotika ÄN!!!
Fan, ska jag gå dit nästa vecka igen om det inte e borta och få pencelin?!
Så 150kroner gick åt helsika där..
Sen om jag ska dit nästa vecka igen så uteliggare det! Fan heller!
Jag får knapra halstabletter...


Ska snart åka till Uppsala och handla tvättmaskin =)
Julia´s farfar är här just nu och dricker kaffe och äter semla (:
Kommentarer
Postat av: Balleeh & LilleN

Jättefin blogg! :)

Titta gärna in på våran blogg.

Ha det bra, kram!

2011-02-26 @ 22:49:19
URL: http://unitedasone.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback