textmenu="return false">

Fredag!

Julia ligger på soffan och vilar!:)
Snart ska vi bege oss till farbror doktorn med henne!
Jag ringde i morse och bokatid! För kan inte vänta hela helgen oxå! tycker så synd om henne.
klockan 13.40 ska hon vara där och få en diagnos om sina kinder sa hon i telefonen  :S haha

kl 15.40 ska jag också till doktorn och visa men hals!
Så hoppas på en pencelin helg för både Julia och mig! :)

Sen är det gärnet hem och hämta älsklingen sen vidare till Edsbro för att hämta min lilla syster A sen till min faster L som fyller 48år idag:) Grattis =)
Sen har mina föräldrar vart gifta i 8år idag också :) Så Grattis =)

Nej nu ska jag packa och väcka barn!
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback