textmenu="return false">

Bläää vilken sjuk stuga vi har här!!

Julias svullnad var fortfarande kvar i morse när vi vakna!!! :(
Så ringde som en tog till alla vårdcentraler i Rimbo och folk!
Men jag fick iaf ett svar tillslut på vårdguiden!

Hon har svullnaden i kinderna för att vi vart ute för mycket!
Och nu ska vi vara inne några dagar och vara varm klädda och smörja, men fick inte massera in krämen :S
för då blir det värre! :/

Hoppas det försvinner nu!!


Jag har as ont i halsen idag, känns mer som en tjock beläggning där nere i rören!
Så ska nog gå till farbror doktorn i dag och se om jag kan få lite medicin för.. Halsfluss??


Sen har vi inge kall vatten heller!!
Helvetes jävla skit!!!!
Och ingen jävla tvättmaskin heller!!!
Tvätten är hög!!!
Tur att vi har en snäll mamma/mormor!!!

Va är det här för piss vecka vi fick???
Snart är den SLUT!!! SKÖNT!!!
Kommentarer
Postat av: Sarah

Jäkla skit då :( .. Hoppas du kryar på dig snart! Och att dom

Vill ge dig pencilin ..

Vad smörjer du Julias kinder med ? Alicia har också fått så :/ jäkla skit väder är så kallt ju !



Kram från oss

2011-02-24 @ 13:31:36
URL: http://smultronmamma.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Haha ;)



usch vad jag tycker synd om er, Allting bara blir på tok :/

2011-02-24 @ 13:42:23
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Jessica & mamma till Liam

Usch hoppas ni blir bättre snart :(



Haha aa de gör ju de, sorry!



Kram

2011-02-24 @ 15:47:51
URL: http://wahlqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback