textmenu="return false">

Nu har jag betämt mig =)

Jag vill bort här ifrån!! JAG ska bort här ifrån!!
Jag ska inte bo här i Rånäs nå mera!! Jag avskyr detta ställe... Det är så tråkigt här!!!
Det tar ju bara 15 minuter till lilla Rimbo!!! Fy fan, jag ska in till Norrtälje!
Jag skiter i om jag inte får med mig J eller ej nu!!! Jag trivs inte och har aldrig gjort här!!!
Ingen jävel ska få bestämma vart fan jag ska bo!!

Ingen fan lyssnar på mig om att jag inte/vill ska bo här, men VARFÖR ska jag bo här där jag inte trivs???

Jag får bara till svars:
Men bo där, det blir bra där!
Det är bara att bo där nu!!!
Bara för det är bra för barna och hunden ni har ju skog ni kan vara i!
Det är ju inge folk här ute heller som bråkar och det e ju så lungt här!!

JAHA OCH??? Vem fan vill leka i skogen 24/7 hela sitt liv?


_____________________________________________________________________

Förlåt för det tråkigt inlägget!!!
Men jag vara bara tvungen att skriva ner mina agresviva tankar :)
Kommentarer
Postat av: Kusin Lea

Du ska flytta dit du vill bo! Där du tror du kommer trivas som bäst, man kan inte ta hand om sig själv och sina barn på de sätt man VILL om man bor på ett ställe man avskyr att vara på, de går mindre bra då. Din familj kan lika gärna på i Norrtälje och få de toppen, spelar ingen roll alls om de är skog eller storstan =) Kan man göra de bra ändå =)



<3 Kärlek till dig.

2011-08-18 @ 13:35:43
Postat av: Petra

Förstår hur du känner! Hoppas du hittar nånstans där du också trivs. Spelar ju ingen roll hur bra det är för barnen eller alla andra, trivs man inte själv så blir det inte bra oavsett.

Hoppas allt går bra med magen!

Kram

2011-08-21 @ 20:47:05
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

hihi förstår dig faktiskt madde. men hur blir det med huset ni bygget då? ska ni inte göra det då?

hoppas du hittar nått boende där du trivs.

2011-08-29 @ 12:57:54
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback