textmenu="return false">

Sommar!!!

Jag var ju som sagt på jobbintevjuv i måndags på källan K!
och hon ringde idag och sa att det inte var jag som fått det och att dom hade fullt i sommar!
Eftersom det jag sökte var 1år, och det kan jag ju bara inte!
Men hon vill spara mina nummer och ringa om nån vart sjuk! =)
Så det gör absolut ingenting =)

Nu sitter Jag på altan och myser i solen och Julia springer fram o tillbax här med allt hon hittar.. :)

Det ringde nyss på mobilen..
Det var från Vallby, och hon fråga om jag kunde komma på Tisdag och prata!
Och så gav hon mig en massa veckor som jag skulle få jobba där nu i sommar! =)
Det ska bli så kul där!
För ska få jobba med min lilla bbf på samma avdelning!! (=

Så idag har det verkligen vart bra, först inge jobb sen nån timme senare så har jag en massa veckor famför mig xD

Nej nu ska jag forsätta mysa i värmen sen börja fixa oss sen dra oss till Uppsala, Julia´s farfar ska med också!

Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Näää jag tyckte inte det gjorde ont men en kompis som tog samtidigt tyckte det gjorde skit ont så det är väl från person till person :)

Jag tog på Kikide i Norrtälje och det kostade 300:- Hon tar tragus också, tog där förra veckan och det kostar också 300:- Men hon tar inte med nål så det är väl lite upp till hur man själv vill göra där också :)

Kram

2011-04-20 @ 16:18:34
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback