textmenu="return false">

Påskafton!

Vi har precis ätit frukost här, ska snart bege oss ut i skogen sen hem till farfar och äta upp hans påskgodis =)
Idag ska vi till Edsbro till min mormor & morfar och äta påsk lunch!
Moster med familj och morbror kommer också dit åh ja så klart min mamma, pappa o syskon!! =)

Senare blir det nog grilla till midda med svärfar/farfar! (=

Igår var vi till Nånå och åt påsk midda med fastrar, kusiner!
Vi tog oxå en sväng till Vätö och Roslagsbro för att fördriva tiden! Hahah
(Julia sov ändå så bra i bilen så dumt att stanna dåh ;P)

John och Rinjah fick påskägg i går av mig! Så idag ska nog jag oxå få ett tro?? hahah  NEEJ!! ;P
Julia fick ett jätte sött litet gult påskägg i går när vi träffa Anita och Mårten! (Johns faster, gubbe och kusiner) :)
Antita och Mårten kom på mortocyklarna och Felix och Robin kom i bilen efter ;P  haha
Det låg tre små katter i påskägget hon fick av dom och Julia är överlycklig!!!
Hon Somna med påskägget i handen i går i bilen. haha
Hon går runt med en katt hela tiden, så söt♥


John och Julia springer ute på altanen i bara blöjan!!!
Så måste gå nu och ordna upp det här ;P)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback