textmenu="return false">

Afton!

Idag är det valborg!
Då blir det elda här på åkern mitt i mot oss med massa folk! =) Skoj
Sen blir det grilla korv m bröd där!
Min syster A är här hon kom igår! :)

Igår var jag i Edsbro hela dan och på kvällen blev det en tripp till Thun´s...
Var hur mycket rea på skor och några sommarkläder!! Var jätte mycket fint!
Jag köpte ett par tygskor för 79kr och vit leggins för 79kr!! =)
Amanda köpte gladiaterskor för 150kr! =)

Vi kom nyss hem har vart på ICA och hnadlat inför ikväll, Julia sitter i bilen och sover! hehe :)
Vi har precis fickat med kanelbullar och winnerbröd! mumms!!

Fick veta en rolig sak idag också =D Jag längtar sååå till den 30JUNI



Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback