textmenu="return false">

Norrtälje hela dan...

Igår (fredag) så åkte Julia och jag in till Norrtälje Igen ;) och var med min faster hela dan! :)
Vi gick nere på stan hon köpte kläder till mig och Julia, Tack så mycket :) Vi tog också med oss Sallad med oss hem för att äta lunch med Julias gudmor som låg hemma och var sjuk :/ :)

Efter vi ätit var det bara mata Julia sen ner på stan igen.. Tilda skulle boka tid för en tatuering :)
Hon fick tid 1 timme senare :) Så nu e hon tatuerad.. Gud så jag vill göra min nu också!
Men måste ju vänta ett tag! :/


Tröja jag fick :)



Julia´s body och leggins som hon fick!




Klänning och strumpor - Julia fick =)











En ny tatuerad gudmor som är såå glad för att hon inte skrev eller grina :) haha
Så en chips påse fick det bli som en belöning ;)
Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Vilka fina kläder. :)

vill verkligen tattuera mig jag också. hihih men får se när det kommer bli av.



en fråga madde.. jag såg på petras blogg att julia satt i en rosa svart vagn.. hello kitty. har ni köpt en sådan? dem är riktigt fina. frågade petra men hon sa att jag skulle fråga dig. :/



har ni för er i helgen annars då?

2010-09-05 @ 02:17:01
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Ja den är jättefin iaf. Vet att sara skrev något om att hon ville ha en sådan vagn. :)

Jag letar för fullt just nu efter en ny vagn. men måste sälja den gamla först.

2010-09-05 @ 15:44:13
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback