textmenu="return false">

Matlagning!

syrran står och hackar lök! Vi ska äta spagetti och köttfärssås till midda!
Älsklingen kommer nog hem snart hoppas jag! Saknar han jätte mycket<3

Julia sov från 12 till halv 3 idag, så syrran & jag har spelat lite bowling på wii!
Och jag vann ju som vanligt alla gånger ;P

Ikväll blir det en massa tve tittande ;)
I morgon ska vi åka till Täby c vid 10 tiden, sen åker vi med Julia´s morfar hem! Så det e så skönt att min pappi jobbar i Täby!!!! Då slipper man all trängsel på bussen hem! fan så mycket folk det är jämt!!!

Nej nu ska jag gå och laga mat, Julia ligger på golvet och tränar med sitt krypande :) Hon har faktiskt tagit ett steg i krypandet om ni fattar ;)
Heeej!


Julia & Hennes gudmor i fredags<3
Kommentarer
Postat av: tilda

ååå titta så söta vi är ^^ heeeeehee jag tror jag lånar den :D<3

2010-10-26 @ 16:26:38
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Söt bild :D



åååhh madde vi får ta och ses snart.. :D Inte bara på familjecenter då o d´å.

2010-10-26 @ 16:59:38
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback