textmenu="return false">

FREDAG!!!!!

Åkte in till rimbo och träffa pappa J ett tag<3 =)

Sen hämta jag Lise-lotte & lilla Tindra!
Dom har precis gått hem! Julia ligger ute i sin vagn och sover!

Vi har lekt en massor och fikat och vart ute i skogen! Båda ungarna somna som vanligt ;)

Älsklingen kommer nog hem snart hoppas jag<3
Då blir det midda sen kommer min stora feta familj och fikar! Syrran och hennes kompis ska bli kvar här över natten! Dom ska nog till J och grabbarna!

I morgon tar jag och brudarna och åker till stockholm!
Gå på mässa, erotikmässan! Haha Ska bli skönt att Julia ska få vara med john lite själv också! En eftermidda o kväll!
Jag ska inte dricka utan jag ska bara gå på en mässa sen hem fort och gosa med min lilla famlij<3

Lite bilder från i dag då:










Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Trevligt. vill jag också gå på :)

2010-10-30 @ 18:01:17
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback