textmenu="return false">

Oj

Så länge det var nu...

Vi har inte tid med datorn Julia och jag! ;P
Vi e ute och flänger varje dag!
Idag är en sån dag man inte orkar göra nått annat än att bara ligga i sängen o mysa med bebis och tvätta kläder!

Vi har iaf var i Norrtälje några dar och vi har vart hos släktningar och sovit där, Vart i Täby c med folk, vi har vart till familjecenter och hämtat Julia´s foton! Jag är super nöjd!! Såå fina<3 Massa annat kul oxå! :)

I kväll eller om jag ska vänta tills i morgon så ska jag lr jag MÅSTE göra julkorten denna vecka! För i morgon är det redan 1december och jag har inte börjat med dom än!!!  Men jag har iaf hunnit julpyntat här hemma! :)

Julia skrev en rad till er också!
bnghfgnvhb  hbgh cx cxdsfdvbnm.,gbt  ,lmvbm,
Ska jag översätta från bebis stavningen? ;P
Jag  är jätte mätt av gröten jag just ätit., och nu vill jag ta en tupplur,





Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback