textmenu="return false">

Lördag 30/10, Erotikmässan

I lördags åkte jag ju till EROTIKMÄSSAN!! Med Erika, Christian, Viktor och Anna!
Man kom hem med lite saker iaf ;) haha

Jag fick världens fnatt när jag stod där vid scenen, hahah!
Vi står och tittar där på halv nakna brudar och så får jag världens knuff i ryggen för nån skulle gå förbi!!
Och det var ju JOCKIBOI!!!!! xD Jockiboi från Kungarna av tylösand, ni vet? Åh herregud va jag skratta och hoppa helt tokig när han gick förbi och ställde sig vid NEMO!! :) Stackars Erika :P Hon fick hålla mig hårt när dom skulle gå förbi igen sen :P Hahah
När dom skulle gå sen från scenen så glor Nemo på mig han ser säkert hur jag står och nyper i Erikas arm och bara tokler som ett fjån :P Så han glor o går föbi sen stannar han och typ backar tillbax :S :P haha Och så säger han HEEJ!! Vill du köpa lotter? haha Och neej sånt vill jag inte ha.. Så sa han skägg och så gick han! Hahah Herregud! Sen var ju min kväll räddad där ;P



Slut pratat om dom grabbarna nu!!!

John hade det iaf bra här hemma med Julia! Dom hade haft det kul dom med! John hade ätit pizza och Julia fick bada! :)

Jag tror inte jag var hemma förens 23 tiden den kvällen! =)



Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

hihiih vad roligt :)

vad fick du med dig för spännande saker hem då?

2010-11-02 @ 23:46:45
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback