textmenu="return false">

Onsdag!

Åh så skönt att de redan är onsdag :)
I morgon är älsklingen hemma och på fredag!
men i morgon ska jag och Julia till täby och shoppa bla till dopet :P
Igår var jag och fixa mina naglar, blev jätte nöjd! medans jag fixa dom sov Julia i vagnen och jag fixa naglarna från 11 till 1!! :) Sen var vi över till min farfar & farmor och fikade!





Idag vet jag inte va vi ska hitta på! vi kom upp för en timme sen! :) Så kanske ska ta och ringa Erika och höra om man kan komma över och titta på kyklingarna :P Men jag har också en karl som tjatar om att jag ska ta och åka till Vallentuna och hälsa på han! Så får se vad dagen bjuder på! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad coola naglar :) Vem fixade?

Hur går det med söta bebisen då?

Kram Helena

2010-05-14 @ 14:10:56
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Åh vad fina. :D Hur är föräldragruppen då? vi får ta och gå på öppna förskolan ihop sedan om du vill det. :D har inte setts något alls än jue :(

2010-05-14 @ 15:37:00
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback