textmenu="return false">

Förlåt!!!

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev här!
Men våra dagar bara rullar i väg!
prinssesan är redan 2 månader och 1 dag gammal!
Och är alldeles för tung och lång :P
Vi går på föräldragrupp Julia och jag om dagarna också :)


Idag så har vi haft besök här!
Camilla var här och fika och åt lunch!
:)
Åh i morgon ska vi åka till norrtälje, jag ska fixa mina naglar och Petra ska gå runt me Julia medans!
Sen ska vi ta en fika med Hugo & Lena!

Nu är dopet bokat!!!!
Klänningen fixad!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Mys! hihih :D Hur går det på föräldregruppen?? var det bara för små små barn? Något nytt som jag inte hann gå på. :D

2010-05-10 @ 23:11:29
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: sarah

2 månader ? ja herregud vad fort tiden går :) Härligt att hon växer som hon ska !



ha det så bra kram

2010-05-11 @ 10:22:43
URL: http://langtanefterattblittre.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback