textmenu="return false">

Tisdag = 3 veckor!

Igår (Måndag) så var vi i Edsbro hela dan!
Vi åkte dit vid 10 redan!
Mamma, Amanda, jag och Julia åkte till Norrtälje sen när Amanda sluta skolan! Hon skulle klippa sig!
Så jag och Julia gick där nere på stan medans och köpte ett par strumpbyxor till henne! Sen kom Izeta och Celina till mamma och pappa, vi fika och Izeta fick mysa lite me Julia!
Tror inte Julia och jag åkte där ifrån förens efter halv 7! Så John fick vara hemma själv ett tag :P
Men det gick nog bra det med ;) hehe

Idag så vakna vi runt halv 11 :) Så nu har vi precis vart ute och gått och nu sover lillan igen!
 Så jag får väl ta och fixa lite här hemma och sen laga midda kanske :)
John ska bara hem och äta sen åka iväg igen... Han ska på sin kakelkurs IGEN!!
Hoppas det är sista ikväll! Va ska vi göra här i kväll då?! Vi får väl mysa i soffan och kolla på tv!
Nått roligt på tven en tisdag?

Vår lilla prinsessa blir faktiskt 3 hela veckor i dag =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste bestämma en dag då vi kan komma o hälsa på, så inte lillan växut ur det hon ska få. haha vorew ju lite synd! HA det så bra!! kram

2010-03-30 @ 16:15:55
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: elin

visa flera bilder på liten!

2010-03-30 @ 21:32:38
Postat av: Anonym

haha ok. jamen jag pratas med fabian så hör vi av oss till dig :) &grattis till 3 veckor. :)

2010-03-30 @ 22:35:17
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback