textmenu="return false">

Det vi köpte nytt igår!

Det jag fick och det vi köpte i går:

Skorna jag fick av min älskling<3




Bodysarna till lillen, det var en hel vit body med också!


3 haklappar!


Mössa!



Jag köpte även en bok på bokrean (89kr)! 
Om hur man tar hand om ett barn till 6 årsålder och hur dom utveklas månad för månad!
Har börjat läsa den och den e riktig bra faktiskt!
Haha sen var jag ju bara tvungen att köpa dessa bindor för att få denna lilla söta rosasken! =)




2 nagelxaxar till lillen och en nagelfil!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina saker ni köpt :) Hur är det med dig nu tjejjen.. ? Nu är det riktigt riktigt nära ju .. Spännande! Kram

2010-03-01 @ 15:44:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: jenny - mamma till elina

Så jäkla söta bodys. Är dom köpta nyligen på HM?

2010-03-02 @ 00:41:56
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback