textmenu="return false">

Äntligen fredag :)

Ja denna vecka har ju om sagt john jobbat!
Och prinsessan och jag har vart själva!
eller vi har vart själva i måndags och i dag bara!
Tisdag: så var min mormor, mamma, min moster och min kusin hit!
Onsdag: var vi i Edsbro hela dan!  Först BVC besök sen hem till min mormor och morfar och visa upp vår sötnos!
Tosdag: Var vi till Stockholm jag skulle till tandläkaren så min pappa och Syster & Marcus åkte med som barnvakt :)

Idag gick lillan och jag upp kvart över 11 tror jag hon var! :) Skönt att hon sover så länge!
Vi kom precis in från en promenad i skogen :) Så nu sover hon i vagnen här inne!

Vår lilla bebis eller lilla och lilla hon börjar faktiskt stor nu, ja både i ålder och vikt! Redan 17 dagar :P
för en vecka sen vägde hon 3700 och denna vecka vägde hon 4060 :)
Och ja hon äter ju hela tiden så inte så konstigt :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Mysigt! :D



Ja redan 17 dagar! Det går fort fort fort.

2010-03-27 @ 00:29:26
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback