textmenu="return false">

Sprutor!!

Fy för sprutor!!! Stackrs barn, så hon grina :(
Min lilla skrutt!
Hon fick en spruta i varje lår!
Hon är jätte grinig och hängig nu! :/
Det går inte och trösta henne! :/ Det e så jobbigt att veta att hon har ont och jag inte kan göra nått!
Tur e att hon inte fått feber iaf!

Idag vägde hon 6500g och var 61,5cm lång!
Sist vi var där (2 veckor sen) så vägde hon
6190g och 60cm lång!
Hon på BVC sa att Julia kommer bli längre än sin mamma & pappa :P hahah

Julia skratta för första gången i dag =)
Asså hon har ju skrattat förut men i dag var det riktigt skratt :) SÅ GULLIGT
Ni fattar?!


I morgon ska Julia och jag åka till Norrtälje, jag ska klippa mig och gå på stan lite (=

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch jag hatar när dom ska ta sprutor:( det var hans mormor som följde med in. jag klarar inte det:/ hon börjar bli stora tjejen:D vad hon växer. vad kul att hon har börjat skratta det e ju så mysigt när dom gör det:D hade bra:)

2010-06-04 @ 08:47:11
URL: http://emelieochsilas.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback