textmenu="return false">

24 Juni!

Julia har precis somnat! :/
Hon har bara blöja på sig i dag för det är sååå jävla varmt här inne och ute....
Stackarn hon e så svettig..

Nu är tårtan beställd och servetterna har kommit!! :)
Så det börjar närma sig :)

Måste åka och köpa pressent till svärfar/farfar i dag el lördag också!
Han fyller ju 55år på söndag :)
Men vet inte riktigt vad han ska få?!
Han vill ju inte ha mjuka paket heller :) haha

Snart är det älsklingens födelsedag :D 24 hela år<3
Nu är det inte långt kvar till 30 älskling ;) Haha
Nej så får jag inte säga då blir han ledsen :P

 Och han kan inte ana vad han ska få i packetet av mig & Julia!! Mohaha
Jag måste iaf ha med mig min far..
Han måste låna en stor skåpbil, för pressenten är ju inte direkt liten!!
Ni kan inte ana hur jävla nyfiken den mannen är.. Hahah han försöker ju få mig att säga det på alla sätt och vis =)

Min mamma fyller också år på Johns födelsedag =)
Fast hon fyller 40 hela år! :)


nu ska jag gå och bädda rent i sängarna! :)



Kommentarer
Postat av: jenny

Haha jag brukar också reta min kille att han snart är 30, fast han är 25 ;d



Hur är det med er? =)

2010-06-24 @ 23:27:18
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback