textmenu="return false">

21 Juni

Julia och jag har bara legat i soffan och degat idag! Det e faktiskt skönt de med!
Igår var vi i Rimbo hela dan, John tapetserade i Erika och Luleś nya lägenhet!
Och jag och Erika tog en promenad med vagnen och bella! (:

Julia ligger just nu och sover i vagnen.. ÄNTLIGEN!!!
Hon har vart vaken länge nu och vart grining på slutet!

Igår var det sista dan att anmäla sig till Julias dop :)
Så i kväll ska jag beställa tårtor och saker till det! =)
Så kul!
Så om 3 veckor är det dop här ute på landet!

På onsdag ska vi till pastorexpretionen och planera dopet med prästen :)
Spännande!

Åh va jag vill att älsklingen ska komma hem!
Det är verkligen jätte tyst och tråkigt här hemma när han e bort!!!!
Ikväll ska vi grilla och mysa!
Massa roligt på tven i kväll också ;)


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad mysigt med grillning. :D Vi får ta och ses snart tycker jag. !

2010-06-22 @ 12:23:43
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback